Про свою підтримку цієї номінації заявив днями один із провідних українських виробників ліків – корпорація «Артеріум». Це вже не перший випадок підтримки загальноукраїнських соціальних проєктів з боку лідера фармацевтичного ринку нашої держави. Дана підтримка дозволяє всім бажаючим рекламним агентствам, фондам, ЗМІ та пересічним громадянам взяти безкоштовну участь у творчому конкурсі 12-го НФСР із роботою, спрямованою на боротьбу із COVID-19.
9 грудня в Києві відбудуться заключні події 12-й Національного фестивалю соціальної реклами. Партнером події виступить Комітет побутової електротехніки Європейської Бізнес Асоціації. Так, Комітет запрошує долучитись до Фестивалю, пропонуючи креативні ідеї для реклами в номінації «Качай легальне!». Мета номінації – боротьба із піратством у галузі авторського права. У учасників буде можливість позмагатися за супер-приз – сучасний смартфон від компанії Samsung.
10 листопада 2020 р. з 12-00 до 13-30 відбувся черговий вебінар із учасниками творчого конкурсу 12-го Національного фестивалю соціальної реклами за номінацією «Мій проєкт для громади».
Нагадаємо, що цей проєкт започаткований Офіційним Партнером 12-го НФСР – компанією АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» у рамках власної політики корпоративної соціальної відповідальності.
Бренд Фокстрот та його співзасновник Валерій Маковецький разом зі Спілкою рекламістів України запрошують українських студентів ВНЗ будь-якої форми власності позмагатися у рамках креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (осінь, 2020).
Компанія PepsiCo Ukraine виступила Офіційним Партнером Креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (осінь, 2020).
Оргкомітет Проєкту із захопленням вітає це рішення та відзначає, що ця подія продовжує шляхетну традицію компанії PepsiCo Ukraine щодо підтримки молодіжних проєктів останніми роками в нашій країні.
26 жовтня 2020 р. відбувся вебінар із учасниками творчого конкурсу 12-го Національного фестивалю соціальної реклами за номінацією «Мій проєкт для громади».
Найбільше газовидобувне підприємство Центральної та Східної Європи «Укргазвидобування» приєдналося до 12-го Національного фестивалю соціальної реклами та започаткувало спеціальну номінацію для школярів.
З метою підтримки сфери освіти та активізації школярів в регіонах, «Укргазвидобування» ініціювало створення спеціальної освітньої номінації у межах 12 Національного фестивалю соціальної реклами. Номінація «Мій проєкт для громади» об’єднує школярів 24 громад із п’яти областей України для досягнення амбітної мети – виявлення ідей молоді щодо реалізації потенційно необхідних соціальних проєктів у своєму населеному пункті.
Суспільству необхідні мотивуючі орієнтири, певні поштовхи, що спонукатимуть людей замислитися над питаннями розвитку, самовдосконалення і майбутнім.
Людські якості та моральні цінності: добро, любов, відкритість, особиста відповідальність...
12-й Украинский студенческий фестиваль рекламы состоялся. Причем, по всем параметрам. Что особо запомнилось, а что вызывает вопросы?
Первое. Фестиваль в очередной раз подтвердил свою полезность и жизнеспособность. Студентам необходимо развитие, которое они получают в ходе соревнования и общения с профессиональными рекламистами.