НОМИНАЦИИ 12-ГО НФСР
Творчий конкурс НФСР проводиться за тематичними і технологічним номінаціями. Робота, яка подана в тематичну номінацію може також брати участь і в загальному конкурсі Фестивалю в відповідної технологічної номінації.
ТЕМАТИЧЕСКИЕ НОМИНАЦИИ ФЕСТИВАЛЯ
ТЕМА «Мій проєкт для громади» Дивитись Бриф на розрбку теми.
Тема задана Офіційним Партнером 12-го НФСР - Група Нафтогаз
Подробиці про Тему «Мій проєкт для громади»
ТЕМА: «Качай легальне!» Дивитись Бриф на розрбку теми.
Тема задана Партнером 12-го НФСР - European Business Association
Подробиці про Тему «Качай легальне!»
за посіланням https://eba.com.ua/eva-zaproshuye-doluchytys-do-12-go-natsionalnogo-festyvalyu-sotsialnoyi-reklamy/
ТЕМА: «Stop!Covid» Дивитись Бриф на розрбку теми.
Тема задана Партнером 12-го НФСР - Корпорація «Артеріум»
Подробиці про Тему «Stop!Covid»
за посіланням http://socialfestival.in.ua/news/0/144/
ТЕХНОЛОГИЧЕСКИЕ НОМИНАЦИИ ФЕСТИВАЛЯ
У рамках Творчого конкурсу 11-го НФСР заявлені такі технологічні номінації:
- соціальна друкована реклама (плакати та листівки);
- соціальна зовнішня реклама;
- соціальна відеореклама;
- соціальна аудіореклама;
- соціальна інтернет-реклама;
- комплексний соціально-комунікаційний проект;
- рекламно-комерційний проект із соціальної складової;
- державна соціальна реклама (соціальна реклама, що генеруються органами державного управління із використанням будь-яких типів рекламних медіа).