НОВОСТИ НФСР

 

КАЛЕНДАРЬ НФСР

 

НФСР В ПРЕССЕ

 

НФСР В ХАРЬКОВЕ

 

ПРЕСС-КОНФЕРЕНЦИИ

 
ОРГАНИЗАТОР
 

 
СООРГАНИЗАТОР
 
 
ОФИЦИАЛЬНЫЙ ПАРТНЕР

 
 
 
ПАРТНЕРЫ
 
 
 
 
 
 

ИНФОРМАЦИОННЫЙ

ПАРТНЕР

 
 
 
ФЕСТИВАЛЬ-ПАРТНЕР
 
 

12-й НФСР_2020_Положение

Положення

про 12-й Національний фестиваль соціальної реклами®

(12-й НФСР)

 

Місце та час проведення 12-го НФСР:

9 грудня 2020 р. з 11:00 до 18:00,

м. Київ, вул. Хрещатик, 2,

Палац мистецтв «Український Дім»

 

Додатки до Положення про 12-й НФСР:

Додаток №1. Заявка про участь в Творчому конкурсі 12-го НФСР

 

1. ОРГАНІЗАТОРИ 12-го НФСР.

1.1. Організаторами 12-го Національного фестивалю соціальної реклами – (далі 12-й НФСР) є Спілка рекламістів України та професійний журнал «Маркетинг і реклама», які були серед засновників даного проекту в 2005 р. Склад Організаторів 12-го НФСР може бути розширений.

12-й НФСР відбувається за підтримки Громадської організації «Всеукраїнська рекламна коаліція».

1.2. Офіційним Партнером 12-го НФСР є компанія АТ «Укргазвидобування» Офіційний Партнер 12-го НФСР заявляє тематичну партнерську номінацію «Мій проєкт для громади».

1.3. Офіційним Партнером 12-го НФСР є компанія АТ «Артеріум» Офіційний Партнер 12-го НФСР заявляє тематичну партнерську номінацію «STOP!COVID». Номінація об’єднує роботи соціальних комунікацій, що спрямовані на боротьбу з пандемією COVID-19.

1.4. Офіційним Партнером 12-го НФСР є Комітет побутової електротехніки Європейської Бізнес Асоціації.  Офіційний Партнер 12-го НФСР заявляє тематичну партнерську номінацію «Качай легальне!». Номінація об’єднує роботи соціальних комунікацій, що спрямовані на боротьбу із піратством у галузі авторського права.

 

2. МІСІЯ НФСР.

Сприяння розвитку соціальної свідомості усіх громадян України, підвищення соціальної відповідальності та соціальної інформованості державних структур, бізнесу і суспільства в цілому з допомогою розвитку соціальної реклами в державі.

 

3. ЦІЛІ НФСР.

- Формування механізму взаємодії усіх учасників ринку соціальної реклами;

- Підвищення ролі соціальної реклами у виявленні та рішенні гострих соціальних проблем;

- Залучення до створення соціальної реклами широкого кола професіоналів і творчої молоді;

- Розробка важливих соціальних тем у рамках тематичних номінацій;

- Розширення можливостей використання на практиці кращих робіт Фестивалю, що пройшли оцінку професійного Журі;

- Пропаганда державних соціальних програм;

- Створення депозитарію кращих зразків «працюючої» соціальної реклами та нереалізованих творчих ідей, які по своєму технічному втіленню й рівню ідеї можуть бути використані в реальній соціально-комунікаційній практиці.

 

4. ЕТАПИ ПРОВЕДЕННЯ НФСР.

Основними етапами проведення НФСР є:

  • організація та проведення рекламної кампанії 12-го НФСР;
  • прийом і підготовка до експонування конкурсних робіт;
  • формування складу професійного журі;
  • організація роботи журі по визначенню переможців;
  • підготовка та організація Заключних заходів фестивалю, які включають: урочисту церемонію відкриття, церемонію нагородження, експозицію рекламних робіт, в тому числі відеопокази, проведення програми майстер-класів, круглих столів і презентацій;
  • комплекс післяфестивальних заходів.

 

5. УЧАСТЬ У ФЕСТИВАЛІ

5.1. Учасниками Творчого конкурсу НФСР можуть бути як виробники (автори), так і замовники соціального рекламного продукту, які надали Оргкомітету Фестивалю оригінал власного рекламного твори, створеного з соціальної тематики.

5.2. Творчий конкурс НФСР будується за двома напрямками: реалізовані роботи і проекти професіоналів і нереалізовані розробки самостійних авторів.

5.3. Творчий конкурс 12-го НФСР проводиться за тематичними номінаціями, проведення яких зініціюється Партнерами Фестивалю, та за технологічними номінаціями:

- соціальна друкована реклама (плакати та листівки);

- соціальна зовнішня реклама;

- соціальна відеореклама;

- соціальна кінореклама;

- соціальна аудіо-реклама;

- соціальна інтернет-реклама;

- комплексний соціально-комунікаційний проект;

- рекламно-комерційний проект із соціальної складової;

- державна соціальна реклама (соціальна реклама, що генеруються органами державного управління із використанням будь-яких типів рекламних медіа).

5.4. Роботи можуть подаватися від автора (із зазначенням замовника), від замовника (із зазначенням автора) або спільно. У разі перемоги після спільної подачі Дипломи НФСР отримують автор і замовник даної конкурсної роботи. Приз вручається один.

5.4. Кількість робіт, поданих від одного учасника в одну або кілька номінацій є необмеженою.

5.5. Для участі в Творчому конкурсі НФСР учаснику необхідно зробити організаційний внесок (оргвнесок): за фестивальну участь однієї роботи – 420 грн (з ПДВ), серії робіт – 720 грн (з ПДВ), рекламної кампанії – 630 грн (з ПДВ).

5.6. Оргвнесок перераховується учасниками на розрахунковий рахунок Технічної Дирекції 12-го НФСР, функції якої з 2005 року виконує фірма НВФ «Студцентр».

5.7. Учасники, які беруть участь в Творчому конкурсі Фестивалю в номінації, що започаткована Офіційним Партнером 12-го НФСР, звільняються від внесення оргвнеску. Такі ж самі умови є дійсними для всіх інших партнерських (тематичних) номінацій.

5.8. Члени Спілки рекламістів України, члени Спілки молодих рекламістів України та студенти отримують знижку на участь в розмірі 50 % оргвнеску.

5.9. Мова рекламних робіт 12-го НФСР: українська та англійська.

5.10. Учасник гарантує власне авторство та дотримання авторських прав на рекламні твори, надіслані до Оргкомітету (використовувані фото, імідж, музика, художні образи та т. ін.). Роботи, які припускаються плагіату, знімаються з творчого конкурсу. Оргвнесок при цьому не повертається.

5.11. Організатори НФСР отримують права на використовувати роботи, що брали участь у Фестивалі в некомерційних цілях: з метою популяризації Фестивалю та пропаганди соціальної реклами без подальшого погодження з авторами.

5.12. Переможці, призери та володарі інших призів Фестивалю мають право використовувати призи та дипломи Фестивалю для реклами та популяризації власної творчості.

5.13. Учасники, що беруть участь в партнерських номінаціях, передають право подальшого безумовного та безкоштовного використання робіт партнерам 12-го НФСР та партнерам-ініціаторам відповідних номінацій.

5.14. Переможці 12-го НФСР за їх особистим бажанням та за наявності індивідуальних заяв приймаються до Спілки рекламістів України.

5.15. Оргкомітет 12-го НФСР сприяє розміщенню найкращих робіт 12-го НФСР у відповідних засобах масової інформації. Автори робіт у разі подібної демонстрації відмовляються від будь-якої оплати (гонорарів) від використання їх робіт в ЗМІ та носіях зовнішньої або інтернет-реклами.

5.16. Роботи для участі в творчому Конкурсі 12-го НФСР приймаються Оргкомітетом до 4 грудня 2020 р. (до 17-00).

 

6. ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ У ТВОРЧОМУ КОНКУРСІ

6.1. Основні критерії при оцінюванні робіт:

– спроможність вплинути на вирішення певної соціальної проблеми;

– рівень креативу;

– рівень технічної реалізації (продакшн).

6.2. Оргкомітет 12-го НФСР організує роботу Журі Творчого Конкурсу. До його складу запрошуються співробітники організацій-замовників соціальних комунікацій, провідні фахівці рекламної галузі, представники публічної влади та громадських організацій. Роботу Журі очолює Голова Журі 12-го НФСР.

6.3. Журі в ході особистого обговорення кожної роботи обирає переможців у номінаціях Творчого Конкурсу, а також роботи, що отримують друге та третє місце в номінації. Переможець номінації має бути одноосібним. Кількість переможців-володарів других та третіх місць не обмежується. Журі може не присуджувати в конкретних номінаціях переможців, якщо вважає рівень робіт недостатнім для нагородження.

6.4. Із числа переможців Творчого Конкурсу 12-го НФСР у встановлених номінаціях обирається робота-володар Гран-Прі 12-го НФСР. Рішення про присудження Гран-Прі приймається Головою журі 12-го НФСР.

6.5. Наявність ознак плагіату в роботах, що надсилаються на Творчий Конкурс 12-го НФСР, та недостатньо високий творчий рівень роботи можуть стати приводом до відмови включення роботи до фестивальної експозиції. У такому випадку претензії з боку авторів цих робіт Оргкомітетом 12-го НФСР не приймаються. Оргвнесок не повертається.

6.6. Письмові рецензії щодо творчого та професійного рівня робіт, що беруть участь в Творчому Конкурсі 12-го НФСР, а також обґрунтування відмови на експонування роботи не надаються.

 

7. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПОДАЧІ РОБІТ

7.1. Загальні вимоги до подачі робіт і заявок:

Файл, що подається на адресу Оргкомітету, має бути підписаний. Підпис включає: код номінації, автор, назва і нумерація робіт, якщо це серія. наприклад:

V_Ivanova_Ne prevyshay skorost

D_Ivanova_Ne prevyshay_seriya_1

Заявка підписується також як і робота. Серія робіт оформляється однією Заявкою. Наприклад:

V_Ivanova_Ne prevyshay skorost

D_Ivanova_Ne prevyshay_seriya_1-2

7.2. Спеціальні вимоги до подання робіт у номінаціях:

7.2.1. Соціальна відеореклама [V]

Відеоролики приймаються виключно в форматі AVI (!!!!!!!!!) в оригінальній якості не більше 500 МБ. Хронометраж одного ролика – ДО 60 секунд.

Формат відео матеріалу:

• для HD 1280 x 720 25 кадрів / c прогресив;

• для SD 720х576 25 кадрів / c прогресив;

Формат стиснення (кодек) DIVx.

7.2.2. Соціальна аудіореклама [A]

Конкурсні роботи в номінацію «Соціальна аудіо реклама» приймаються в стандартних цифрових форматах.

7.2.3. Соціальна зовнішня реклама [Z] і друкована реклама [D]

Роботи приймаються виключно в форматі JPG:

- Макет для роздруківки на експозицію, розмір SRА3 (320х450мм), від 1,5 до 5 мб., Роздільна здатність 350 DPI на дюйм;

Примітка: У номінацію «Соціальна друкована реклама» роботи, що пройшли стадію виробництва (плакати, каталоги, календарі, буклети та ін.) Можуть бути подані в натуральному вигляді. В цьому випадку конкурсант пересилає роботи "Новою поштою" після узгодження в електронному листуванні.

7.2.5. Соціальна інтернет-реклама [Int]

- Соціальні інтернет-банера

Інтернет-банери подаються в форматі Flash, розміром 240 на 400 пікселів (максимальний розмір 90 Кб) в форматі Swf, версія Flesh-К 6 включно,

по електронній пошті або на CD (DVD) -Диски. Необхідно також надати GIF / JPG заглушку 1-го кадру.

- Соціальні WEB сайти

У номінацію web-сайти роботи подаються в форматі презентації Power Point (обсяг не більше 10 слайдів), по електронній пошті або на CD (DVD) -Диски. Обов'язкові елементи презентації: лінк, скріншот першої сторінки сайту, а також цілі, завдання сайту, його цільова аудиторія і метрика.

7.2.6. Комплексні соціально-комунікаційні проекти [SC]

Рекламні кампанії, які крім соціальної реклами включають в себе такі кошти соціальних маркетингових комунікацій як PR, директ-маркетинг, елементи промоушн (стимулювання збуту), продакт плейсмент, івент маркетинг і ін.

Формат подачі - презентація Power Point (обсяг не більше 25 слайдів). Елементи кампанії, що складаються з різних засобів маркетингових комунікацій (друкована, аудіо- та відео реклама, інтернет) імплементуються в презентацію, а також можуть додатково подаватися учасником як окремі роботи в відповідні номінації.

 За структурою презентація повинна включати наступні розділи:

• опис соціальної проблеми, яка стояла перед комунікатором;

• запропонована авторами комунікаційна стратегія (загальні положення);

• рекламна стратегія (більш докладно);

• сформульована рекламна ідея рекламної кампанії;

• основні засоби та медіа-носії, використовувані в ході рекламної кампанії;

• ескізи (розкадровки для відео реклами) основних рекламних звернень;

• передбачувана ефективність соціального проекту.

7.2.7. Рекламно-комерційні проекти з соціальної складової [RC]

Звичайні рекламні кампанії комерційних компаній, які використовують соціальні мотиви, а так само комерційна реклама із соціальною складовою.

Формат подачі - презентація Power Point (обсяг не більше 25 слайдів). Елементи кампанії, що складаються з різних засобів маркетингових комунікацій (друкована, аудіо- та відео реклама, інтернет) імплементуються в презентацію, а також можуть додатково подаватися учасником як окремі роботи в відповідні номінації.

 За структурою презентація повинна включати наступні розділи:

• опис соціальної проблеми, яка стояла перед комунікатором;

• запропонована авторами комунікаційна стратегія (загальні положення);

• рекламна стратегія (більш докладно);

• сформульована рекламна ідея рекламної кампанії;

• основні засоби та медіа-носії, використовувані в ході рекламної кампанії;

• ескізи (розкадровки для відео реклами) основних рекламних звернень;

• передбачувана ефективність соціального проекту.

 

8. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ РОБІТ

8.1. Для участі в Творчому конкурсі 12-го НФСР направляються:

• Заявка, заповнена в електронному вигляді до кожної роботи;

• Одна або кілька робіт, підготовлених відповідно до правил;

Адреса для відправки: nfsr12@ukr.net. Для великих листів рекомендуємо використовувати такі ресурси як e-Disk на «Укрнет» або файлообмінники

8.2. Оформлення листів

7.2.1. В одному листі слід вкласти:

- роботи тільки в одну номінацію,

- заявку до кожної роботи.

8.2.2. У темі листа треба вказати:

Прізвище, ім'я. Місто. Код номінації. Кількість робіт.

Наприклад: Образцова Татьяна_Кіев_D_2 роботи

8.2.3. У тілі листа (тобто в самому листі) треба вказати:

Код номінації. Назва роботи. Прізвище, ім'я. Місце навчання або роботи.
наприклад:

Робота 1. Z «Захист тварин» Образцова Тетяна, рекламне агентство «Фаворит». Робота 2. Z «Посмішка» Образцова Тетяна, рекламне агентство «Фаворит» Серія з 3 робіт

9. РЕЄСТРАЦІЯ

За результатами оцінки коректності подачі робіт та оформлення заявки учаснику Творчого конкурсу НФСР висилається рахунок на оплату оргвнеску. Після отримання Технічною Дирекцією оргвнеску учаснику надсилається повідомлення про реєстрацію участі в Творчому конкурсі Фестивалю (або повідомлення про прийняття роботи до розгляду в партнерських номінаціях без оргвнеску).

 

10. СЕРТИФІКАТ УЧАСНИКА

Кожному учаснику Творчого конкурсу 12-го НФСР видається іменний Сертифікат Спілки рекламістів України та Оргкомітету НФСР про участь у Фестивалі. Сертифікат пересилається учасникові Фестивалю через Укрпошту (оплата пересилки за рахунок Оргкомітету), або через «Нову Пошту» (оплата пересилки за рахунок учасника).

 

 

 

 

Додаток №1. 

 

ЗАЯВКА

НА УЧАСТЬ У ТВОРЧОМУ КОНКУРСІ 12-го НФСР

Інформація про учасника

П.І.Б. (повністю)

Моб. тел., e-mail

Місто

Місце роботи, посада

Адреса, на яку мають бути відіслані Сертифікат учасника та Дипломи й призи (у разі перемоги). Відділення Нової пошти

 

Інформація про конкурсну роботу (всі поля обов'язкові для заповнення)

Номінація

Назва роботи

Кількість робіт в серії

Робота реалізована (так, ні; якщо реалізована, вказати, де)

 

 

«З УСІМА пунктами Положення про 12-й НФСР згоден(на)

і зобов'язуюсь їх виконувати у повному обсязі»

 

Дата заповнення заявки «____» ____________ 2020 р. Підпис______________________________

 

Для реєстрації учасника на адресу Оргкомітету Фестивалю направляються:

 

ü  Робота, оформлена згідно з технічними вимогами.

ü  Заявка, заповнена в електронному вигляді до кожної роботи.

 

ЗАЯВКА І КОНКУРСНІ МАТЕРІАЛИ надсилаються до 4 грудня 2020 р (до 17-00)

за адресою E-mail: nfsr12@ukr.net

 

Телефон Оргкомітету: тел/факс +38-057-704-12-45

+38-050-343-43-21

Офіційний сайт НФСР: www.socialfestival.in.ua

 

 

 

СОЦНОВОСТИ
Все новости »
Национальный фестиваль социальной рекламы ® www.socialfestival.in.ua | 2009 | nfsr@ukr.net