НОВОСТИ НФСР

 

КАЛЕНДАРЬ НФСР

 

НФСР В ПРЕССЕ

 

НФСР В ХАРЬКОВЕ

 

ПРЕСС-КОНФЕРЕНЦИИ

 
ОРГАНИЗАТОР
 

 
СООРГАНИЗАТОР
 
 
ОФИЦИАЛЬНЫЙ ПАРТНЕР

 
 
 
ПАРТНЕРЫ
 
 
 
 
 
 

ИНФОРМАЦИОННЫЙ

ПАРТНЕР

 
 
 
ФЕСТИВАЛЬ-ПАРТНЕР
 
 

БРИФ «Stop!Covid»

 

Тематична номінація «STOP!COVID»

Тема задана Партнером 12-го НФСР - Корпорація «Артеріум»

 

 Бриф до теми 

НОМІНАЦІЯ «STOP!COVID»

CREATIVE BRIEF

 Цілі

Учасники творчого конкурсу 12-го НФСР із номінації «STOP!COVID» мають розробити та запропонувати яскраві та легкозрозумілі  звернення, спрямовані, передусім на профілактику та попередження захворювання на Сovid-19.

Авторам також слід звернути увагу на соціальну рекламу, спрямовану:

- на формування громадської думки на користь дотримання правил протиепідеміологічної безпеки;

- на підтримку тих, хто захворів;

- на медичних працівників;

- на представників бізнесу, що постраждали від  Сovid-19 та які мають можливість впливати на поширення вірусу;

- на працівників сфери обслуговування та ін.

 

Слогани авторських робіт 

На розсуд розробників – потрібно розробити лаконічний слоган

 

Основні аргументи робіт номінації

1. Збереження життя самих отримувачів.

2.  Збереження життя рідних і близьких, а особливо родичів-осіб похилого віку.

3. Збереження здоров’я та уникнення важких ускладнень хвороби

4. Підтримання (а не заперечення!) необхідності карантинних засобів під час пандемії

5. Заклик ставитися із розумінням до обмежень у форматі локдауну.

 

Цільова аудиторія

Усе населення України. У тому числі молоді люди.

Можливе виокремлення окремих сегментів аудиторії, на яких буде спрямоване звернення.

 

Медіа для розміщення реклами

Інтернет; зовнішня  реклама; буклети, листівки; відео

 

Очікувані продукти

Яскраві роботи-звернення, що використовують оригінальні ідеї. Вірусні ідеї (у кращому сенсі розуміння поняття «вірус»), вірусні інтернет-звернення Хронологія роботи

Початок роботи – грудень 2020 р 

 

Вихідна інформація до брифу:

 

Більшість світових експертів погодилися з тим, що пандемія Сovid-19 є трагедією глобального масштабу, що порівнюється за своєю глибиною з проблемами, з якими людство стикалося в часи Другої світової війни.

Не можна сказати, що проблема знаходиться поза фокусом суспільної уваги. Цьогоріч Оксфордський словник не зміг визначитися із одним головним словом 2020 року. Це різні слова, які в різних англомовних країнах означають одне й те ж. Здебільшого вони відомі, як «локдаун» (lockdown). Вікіпедія роз’яснює це слово, як «блокування» або «карантин» – нагальний протокол дій, який забороняє людям вільно входити або залишати певну зону. Не помилимося, якщо відзначимо, що з такими масштабними обмеженнями, як сьогоднішні, пов’язані з пандемією COVID-19.

Станом на кінець листопада 2020 р. коронавірусом у світі заразилося близько 65 млн осіб. Приріст складає приблизно + 700 тис. за добу (за  даними американського Університету Джонса Хопкінса). Від COVID-19 за весь період пандемії померло близько 1,5 млн осіб (+11 тис. за добу).

Україна знаходиться на 17-му місці в світі за розповсюдженням захворювання. У нашій країні захворіло вже близько 750 тис. осіб, померло понад 12 тис. людей.

Основна причина поширення COVID-19 – нехтування протиепідемічними правилами, недотримання масочного режиму, недостатня увага гігієнічним процедурам.  

 

Очікувані результати роботи в номінації 12-го НФСР «STOP!COVID»:

 

Творчі роботи, виконані в рамках номінації «STOP!COVID» мають впливати на зміну стандартів поведінки отримувачів соціальної реклами. Вони повинні формувати поведінкові настанови людей на користь дотримання правил, що сприятимуть боротьбі з пандемією COVID-19.



Подробиці про Тему «STOP!COVID» за посіланням

 

http://socialfestival.in.ua/news/0/144/

 

 

 

СОЦНОВОСТИ
Все новости »
Национальный фестиваль социальной рекламы ® www.socialfestival.in.ua | 2009 | nfsr@ukr.net