Тематична номінація «STOP!COVID»
Тема задана Партнером 12-го НФСР - Корпорація «Артеріум»

Бриф до теми
НОМІНАЦІЯ «STOP!COVID»
CREATIVE BRIEF
Цілі
Учасники творчого конкурсу 12-го НФСР із номінації «STOP!COVID» мають розробити та запропонувати яскраві та легкозрозумілі звернення, спрямовані, передусім на профілактику та попередження захворювання на Сovid-19.
Авторам також слід звернути увагу на соціальну рекламу, спрямовану:
- на формування громадської думки на користь дотримання правил протиепідеміологічної безпеки;
- на підтримку тих, хто захворів;
- на медичних працівників;
- на представників бізнесу, що постраждали від Сovid-19 та які мають можливість впливати на поширення вірусу;
- на працівників сфери обслуговування та ін.
Слогани авторських робіт
На розсуд розробників – потрібно розробити лаконічний слоган
Основні аргументи робіт номінації
1. Збереження життя самих отримувачів.
2. Збереження життя рідних і близьких, а особливо родичів-осіб похилого віку.
3. Збереження здоров’я та уникнення важких ускладнень хвороби
4. Підтримання (а не заперечення!) необхідності карантинних засобів під час пандемії
5. Заклик ставитися із розумінням до обмежень у форматі локдауну.
Цільова аудиторія
Усе населення України. У тому числі молоді люди.
Можливе виокремлення окремих сегментів аудиторії, на яких буде спрямоване звернення.
Медіа для розміщення реклами
Інтернет; зовнішня реклама; буклети, листівки; відео
Очікувані продукти
Яскраві роботи-звернення, що використовують оригінальні ідеї. Вірусні ідеї (у кращому сенсі розуміння поняття «вірус»), вірусні інтернет-звернення Хронологія роботи
Початок роботи – грудень 2020 р
Вихідна інформація до брифу:
Більшість світових експертів погодилися з тим, що пандемія Сovid-19 є трагедією глобального масштабу, що порівнюється за своєю глибиною з проблемами, з якими людство стикалося в часи Другої світової війни.
Не можна сказати, що проблема знаходиться поза фокусом суспільної уваги. Цьогоріч Оксфордський словник не зміг визначитися із одним головним словом 2020 року. Це різні слова, які в різних англомовних країнах означають одне й те ж. Здебільшого вони відомі, як «локдаун» (lockdown). Вікіпедія роз’яснює це слово, як «блокування» або «карантин» – нагальний протокол дій, який забороняє людям вільно входити або залишати певну зону. Не помилимося, якщо відзначимо, що з такими масштабними обмеженнями, як сьогоднішні, пов’язані з пандемією COVID-19.
Станом на кінець листопада 2020 р. коронавірусом у світі заразилося близько 65 млн осіб. Приріст складає приблизно + 700 тис. за добу (за даними американського Університету Джонса Хопкінса). Від COVID-19 за весь період пандемії померло близько 1,5 млн осіб (+11 тис. за добу).
Україна знаходиться на 17-му місці в світі за розповсюдженням захворювання. У нашій країні захворіло вже близько 750 тис. осіб, померло понад 12 тис. людей.
Основна причина поширення COVID-19 – нехтування протиепідемічними правилами, недотримання масочного режиму, недостатня увага гігієнічним процедурам.
Очікувані результати роботи в номінації 12-го НФСР «STOP!COVID»:
Творчі роботи, виконані в рамках номінації «STOP!COVID» мають впливати на зміну стандартів поведінки отримувачів соціальної реклами. Вони повинні формувати поведінкові настанови людей на користь дотримання правил, що сприятимуть боротьбі з пандемією COVID-19.
Подробиці про Тему «STOP!COVID» за посіланням
http://socialfestival.in.ua/news/0/144/