11.09.2021
Проєкт ЄС-МОП і Державна служба України з питань праці підтримали номінацію «Виходь на світло – декларуй працю!» в межах 16-го Українського студентського фестивалю реклами
Проєкт Європейського Союзу та Міжнародної організації праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні» вже другий рік поспіль стає Партнером Українського студентського фестивалю реклами (УСФР). Тематична номінація, що оголошується Проєктом ЄС-МОП – «Виходь на світло – декларуй працю!». Цю подію підтримує і Державна служба України з питань праці.
10.09.2021
Проєкт ЄС-МОП та Державна служба України з питань праці підтримали номінацію «Працюй безпечно - збережи життя й здоров՚я»
в межах 16-го Українського студентського фестивалю реклами
Проєкт Європейського Союзу та Міжнародної організації праці «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні» вкотре став партнером 16-го Українського студентського фестивалю реклами (УСФР) і підтримав проведення конкурсу за додатковою номінацією – «Працюй безпечно - збережи життя й здоров՚я». Цю подію підтримує й Державна служба України з питань праці.
Як уже повідомлялося раніше, 25-27 червня в Одесі відбудуться заходи традиційного Креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (літо, 2021).
Склад Журі цього традиційного хакатону у сфері студентської реклами, як завжди, зірковий!
Так, очолює Журі Креатив-баттлу Костянтин Шнайдер – креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine & Publicis Group Ukraine
Компанія «PepsiCo в Україні» виступає Генеральним Партнером Креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (літо, 2021) вже у п’ятий раз поспіль! Традиційно, ця глобальна соціально відповідальна компанія запропонувала для вирішення проблему збереження довкілля. Це тісно пов’язано і з глобальними цілями компанії щодо збереження довкілля.
Чи треба казати, які проблеми в наш час чекають на організаторів подій і проєктів? Правильно! Їх наразі дуже багато! І вони серйозні!
Тим приємніше нам оголосити про проведення чергового Креатив-баттлу «Рекламний Полігон» (літо, 2021)!
Він відбудеться в Одесі, 25-27 червня цього року. Так, це зовсім близько!
15 грудня відбулося засідання круглого столу Європейської Бізнес Асоціації «Качай легальне!». На засідання розглядалися нагальні питання охорони інтелектуальної власності, проблеми оподаткування продукції, що є її потенційними носіями, а також завершено суддівство із однойменної номінації 12-го НФСР
Європейська Бізнес Асоціація рада запросити вас на онлайн Круглий стіл «Качай легальне!» 15 грудня 2020 року о 14:00, аби обговорити проблему з інтернет піратством в Україні та продемонструвати вдалі зразки соціальної реклами, отримані за результатами партнерської номінації Асоціації в рамках 12-го Національного фестивалю соціальної реклами.
Україна є одним із лідерів зі споживання так званого піратського контенту, який поширюється з порушенням авторських прав. Це не тільки завдає шкоди правовласникам, що не отримують винагороди за свою працю, а й негативно впливає на імідж України на світовій арені. Щоб підвищити обізнаність суспільства з цією проблемою та стимулювати завантажувати тільки легальну інформаційну продукцію, «Samsung Electronics Україна» цьогоріч стане одним із партнерів Національного фестивалю соціальної реклами (НФСР).
1 грудня 2020 р. відбувся черговий вебінар із учасниками творчого конкурсу 12-го Національного фестивалю соціальної реклами за номінацією «Мій проєкт для громади». Нагадаємо, що цей проєкт започаткований Офіційним Партнером 12-го НФСР – компанією АТ «Укргазвидобування».
Виходить на свою фінішну пряму підготовка до 12-го Національного фестивалю соціальної реклами. Як відомо, партнером Фестивалю виступила Європейської Бізнес Асоціації (Асоціація). Саме цей партнер ініціював у рамках 12-го НФСР номінацію «Качай легальне!», що спрямована на боротьбу з інтернет-піратством у сфері авторського права.