11.11.2020
10 листопада 2020 р. з 12-00 до 13-30 відбувся черговий вебінар із учасниками творчого конкурсу 12-го Національного фестивалю соціальної реклами за номінацією «Мій проєкт для громади».
Нагадаємо, що цей проєкт започаткований Офіційним Партнером 12-го НФСР – компанією АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» у рамках власної політики корпоративної соціальної відповідальності. Сутність конкурсу полягає в залученні школярів місцевих українських шкіл до розробки соціальні проєкти у сферах освіти, охорони довкілля, умов проживання у своїх населених пунктах.
Роль запрошеного спікера на сьогоднішньому вебінарі була блискуче виконана Валентиною Єсіповою, СЕО та Креативним директором рекламного агентства «Тортила» («Довге життя ваших брендів!»). Відзначмо, що Валентина є «рекордсменом» за кількістю суддівств на фестивалях УСФР та НФСР, неодноразовим переможцем українських та міжнародних фестивалів. Вона є авторитетним фахівцем у царині рекламного дизайну та айдентики.
У своїй презентації В. Єсіпова основну увагу приділила проблемі пошуку головної ідеї в соціальній рекламній кампанії. Вирішення цієї проблеми стоїть перед усіма учасниками творчого конкурсу в номінації «Мій проєкт для громади». Креаторка навела численні кейси із практики соціальних проєктів.
Менеджерка Проєкту з АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» Катерина Заровна відповіла на питання учасників щодо організації підготовки та подання робіт на Фестиваль у рамках проведення відповідної номінації 12-го НФСР.
У роботі вебінару взяли участь понад 70 осіб: школярів та учителів сільських та районних шкіл.
Модератором вебінару виступив координатор 12-го НФСР, професор Євгеній Ромат.
Наступний вебінар призначений на початок грудня цього року. Цей вебінару буде заключним у серії програми зустрічей учасників творчого конкурсу із номінації «Мій проєкт для громади», представників компанії АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» та організаторів 12-го НФСР.