НОВОСТИ НФСР

 

КАЛЕНДАРЬ НФСР

 

НФСР В ПРЕССЕ

 

НФСР В ХАРЬКОВЕ

 

ПРЕСС-КОНФЕРЕНЦИИ

 

НОМИНАЦИИ

 

НОМИНАЦИИ 11-ГО НФСР -2019

 

Творчий конкурс 11 НФСР проводиться за тематичними та технологічними номінаціями.

 

ТЕМАТИЧЕСКИЕ НОМИНАЦИИ ФЕСТИВАЛЯ

 

Офіційний Партнер 11-го НФСР компанія «Pepsico Ukraine» започаткувала тематичну партнерську номінацію «Стимулювання роздільного збору сміття населенням як чинник захисту довкілля».

Бриф на разработку темы.

 

Партнер 11-го НФСР - компанія Medlist Marketing започатковує тематичну номінацію «Куріння. Загроза людині. Загроза суспільству».

Подробнее о номинации.

 

Партнер 11-го НФСР -  Проект «Зміцнення адміністрації праці з метою покращення умов праці та подолання незадекларованої праці» запропонована номінація «Виходь на світло!».

 

 

ТЕХНОЛОГИЧЕСКИЕ НОМИНАЦИИ ФЕСТИВАЛЯ


У рамках Творчого конкурсу 11-го НФСР заявлені такі технологічні номінації:

- соціальна друкована реклама (плакати та листівки);

- соціальна зовнішня реклама;

- соціальна відеореклама;

- соціальна аудіореклама;

- соціальна інтернет-реклама;

- комплексний соціально-комунікаційний проект;

- рекламно-комерційний проект із соціальної складової;

- державна соціальна реклама (соціальна реклама, що генеруються органами державного управління із використанням будь-яких типів рекламних медіа).

 

 

 

 

Национальный фестиваль социальной рекламы ® www.socialfestival.in.ua | 2009 | nfsr@ukr.net