НОВОСТИ НФСР

 

КАЛЕНДАРЬ НФСР

 

НФСР В ПРЕССЕ

 

НФСР В ХАРЬКОВЕ

 

ПРЕСС-КОНФЕРЕНЦИИ

 
ОРГАНИЗАТОР
 

 
СООРГАНИЗАТОР
 
 
ОФИЦИАЛЬНЫЙ ПАРТНЕР

 
 
 
ПАРТНЕРЫ
 
 
 
 
 
 

ИНФОРМАЦИОННЫЙ

ПАРТНЕР

 
 
 
ФЕСТИВАЛЬ-ПАРТНЕР
 
 

Соціальну інформаційну кампанію «Київстар» відзначено за інноваційне рішення на конкурсі PRAVDA Awards

25.10.2012

 

12 жовтня 2012 року на конкурсі PRAVDA Awards Соціальна інформаційна кампанія «Розкажи дітям про безпеку в інтернеті» для «Київстар», отримала відзнаку за найбільш інноваційне PR-рішення від «Інвестгазети» - видання №1 про можливості. Нагородження переможців відбулося на цьогорічному Європейському PR-Конгресі в Києві.

Комплексна соціальна кампанія «Розкажи дітям про безпеку в інтернеті» мала на меті привернути увагу українців до проблеми онлайн-безпеки та підштовхнути батьків поговорити з дітьми про правила безпечної поведінки в інтернеті. Головною інтригою кампанії став імідж соціальної реклами, що в єдиному образі наочно продемонстрував українцям основні ризики інтернету. За даними ЮНІСЕФ переважна більшість дітей є користувачами соціальних мереж, де близько 40% діляться особистою інформацією про себе та свою сім’ю, а 60% підлітків навіть зустрічалися з віртуальними знайомими у реальному житті. З іншого боку, за результатами дослідження «Київстар» виявилося, що майже 80% українських батьків не обізнані щодо онлайн-безпеки дітей.

Жанна Пархоменко, директор з корпоративних зв'язків «Київстар»:

«Ми в «Київстар» розуміємо, що кожен другий українець - наш клієнт. Це половина українського суспільства. Тому як лідер українського телекому ми беремо на себе добровільну відповідальність за формування загальної культури споживання нашого продукту. За даними дослідження результатів кампанії кожен четвертий з опитаних батьків поговорив зі своїми дітьми про правила безпечної поведінки в інтернеті».

Робота за проектом «Розкажи дітям про безпеку в інтернеті» здійснювалась у межах довгострокової програми «Безпека дітей в інтернеті» з квітня по липень 2012 року командами «Київстар», CLEVER Group, Prodigy та Adventa LOWE. Агенція CLEVER Group відповідала за PR-супровід кампанії.

Ірина Рубіс, генеральний директор видавництва «Економіка»:

«На думку редакції «Інвестгазети» інформаційна кампанія «Київстар» щодо безпеки дітей в інтернеті одна з найбільш помітних та соціально-корисних комунікаційних кампаній цього року. Зі зростанням проникнення інтернету потрібно докладати все більше зусиль для профілактики можливих ризиків, навчання дітей та їх батьків. Те, що «Київстар» послідовно, комплексно та інноваційно-креативно, як у випадку з обраною нами кампанією, працює з темою - не може не залишитися непоміченим ні українцями, ні пресою».

Інноваційне рішення дозволило не лише вирішити репутаційні завдання «Київстар», а й суттєво вплинути на ситуацію у суспільстві. За результатами дослідження, проведеного GFK:

  • кожен третій українець не залишився байдужим до заклику соціальної кампанії – 70% розповіли дітям про безпеку в інтернеті;
  • рівень знання про довгострокову соціальну програму «Київстар» «Безпека дітей в Інтернет» виріс більш ніж на 20%;
  • близько 80% українців, обізнаних щодо програми «Безпека дітей в Інтернет», вважають її корисною.


Дізнавайтеся новини першими на офіційній
твіт-сторінці «Київстар»

Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар»

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв'язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв'язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».

«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв'язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України.

«Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.uawww.djuice.ua,www.beeline.uawww.vimpelcom.com

 

Довідка про агенцію CLEVER Group

PR- агенція CLEVER Group працює на ринку України з 2004 року та об’єднує професіоналів в сфері зв’язків з громадськістю, організації заходів, медіа планування, соціальних комунікацій та корпоративної соціальної відповідальності. PR-супровід соціальних програм «Київстар» агенція постійно здійснює з 2004 року.

 

Довідка про конкурс Pravda Awards

Конкурс Pravda Awards є найпрестижнішою українською премією в галузі PR, що проводиться з 2006 року Українською асоціацією зі зв’язків з громадськістю (UAPR). На Pravda Awards проекти оцінюються за критеріями ефективності та креативності а також повинні бути виконані у відповідності з кодексом етичних стандартів UAPR.

 

 

 

СОЦНОВОСТИ
Все новости »
Национальный фестиваль социальной рекламы ® www.socialfestival.in.ua | 2009 | nfsr@ukr.net