26.11.2020
Цьогоріч Оксфордський словник не зміг визначити одне слово 2020 року. Це різні слова, які в різних англомовних країнах означають одне й те ж. Більшості з нас воно відоме, як «локдаун» (lockdown). Вікіпедія роз’яснює це слово, як «блокування» або «карантин» – нагальний протокол дій, який забороняє людям вільно входити або залишати певну зону. Не помилимося, якщо відзначимо, що з такими масштабними обмеженнями, як сьогоднішні, пов’язані з пандемією COVID-19, людство не стикалося ще з часів Другої світової війни. Тому логічним виглядає рішення організаторів 12-го Національного фестивалю соціальної реклами ініціювати окрему номінацію творчого конкурсу, присвячену боротьбі з короновірусом.
Про свою підтримку цієї номінації заявив днями один із провідних українських виробників ліків – корпорація «Артеріум». Це вже не перший випадок підтримки загальноукраїнських соціальних проєктів з боку лідера фармацевтичного ринку нашої держави. Дана підтримка дозволяє всім бажаючим рекламним агентствам, фондам, ЗМІ та пересічним громадянам взяти безкоштовну участь у творчому конкурсі 12-го НФСР із роботою, спрямованою на боротьбу із COVID-19.
У складі Журі 12-го НФСР крім провідних українських рекламістів – представники громадських та медичних організацій, зокрема Київського Міського Центру Громадського Здоров'я, що сприятиме поширенню реклами переможців Фестивалю.
Оргкомітет дякує багаторічному Партнеру Фестивалю – корпорації «Артеріум» – та запрошує всіх небайдужих зробити свій внесок в цю справу!